Minnen

      
Åå vad jag vill ha sommar när jag känner en sån nostalgi av gamla tider. Sommarens smultronställen som får mig att vilja tillbringa tiden där och åter igen skapa flera härliga sommar minnen. Jag är så glad och tacksam för minnerna som just jag har. Älskar att minnas tillbaka och vara glad för att jag har mina fina minnen. 

Tänk vad många minnen vi faktiskt består. Det är sjukt vad fantastiskt att vi funkar så som människor. Vi har alla ett alldeles eget arkiv av oss själva, stunder som vi upplevt. Bara en doft kan få dig att minnas tillbaka, en låt, en bild, en plats eller ett föremål är bara exempel på något som kan få oss att minnas eller bli nostalgiska. 

Jag önskade jag kunde återuppleva vissa stunder om och om igen.. därför är jag så otroligt tacksam över att jag har mina minnen. 

Det är en av anledningarna till att också fortsätta skapa minnen som får oss att må bra med människor vi tycker om och håller kärt. 



Kategorier:
/ Allmänt
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback