I know you are there

      

no training

      
Är man "pissed off" när man inte hittar sina träningsskor och så har man bokat ett dans pass som man inte nu kan gå på p.g.a det... Så då tänker jag att bra Ida, träna hemma istället då, ta en springtur. Hehe...Nej!! Juste det var ju det här med träningsskorna. Har man benhinninflamation är det ju bäst att inte träna överhuvudtaget men lilla jag vill ju det ändå och har man inte "bra" skor för det blir det ju ännu värre så... Jaa. Vad ska man göra?
 
Det blir väl till att ta det "lugnt" och plugga det sista innan lovet nu istället. Får la gå ut och gå istället för en springtur.. Ja det löser jag!
 

Grattis på morsdag

      
Grattis på morsdag världens bästa mamma! Även om du inte finns här fysiskt, så finns du här hos mig någonstans. Jag älskar dig över allt annat, och sankar dig något obeskrivligt mycket. Du är min ängel där uppe i det blå, min alldeles egna skyddsängel. Du finns här och kommer alltid leva kvar i mitt hjarta! Mamma, mitt allt. Jag älskar dig!
 
 
 

May. 18, 2013

      

Weheartit collage! Bilder från we❤it!


Things is getting quiet good, if you just believe

      

Nu jäklar asså! Känns så bra! Nästan alla nationella är gjorda, endast skriftliga i matte kvar. Inte långt kvar på terminen. Jag har nästan redan gått ett år på teaterlinjen, två terminer! (Det är helt sjukt vad tiden har gått fort.) Nu ska jag bara göra sånt som jag "måste" göra (skolan). Sedan är det sommartider härnäst säger jag bara! Är i ett behov av ett break där jag kan göra det jag vill. BARA det jag vill och känner för! Det känns bra nu! Tänk positivt!

If you just believe in your self, you can do whatever you want! And become whoever you want to be!


magiskt bra

      

Hon vet mer än vad du tror

      
Min tumblr. www.flyinoceangel.tumblr.com
Det är där jag håller hus när jag inte bloggar. Det är där jag lever på inspration av andras bilder och delar med mig av min egna passion för konsten i bilder och text. Ett steg närmare in i min värld uttryckt i bild och lite text.
Det mesta är bilder jag reblogar men 30% kan man säga är mina.I bloggen visar jag ljuset och i min tumblr lite mörker blandat med ljus.
 
 
Du knappt känner inte mig.  Den flicka du känner som mig, är bara en sida har jag väljer att visa dig!