Morgon trött

      
Vissa dagar är svårare än andra att gå upp på morgonen och ta sig till gymmet. Idag är en sådan dag. Jag snoozade och vred mig flera gånger med tanken att jag sover istället för att träna. Men samtidigt vet jag att jag kommer ångra mig efteråt om jag inte tränar. Så hur trött jag än var, fanns det bara en sak att göra, stiga upp. När det är som jobbigast är det som viktigast att inte sluta eller ge upp. Keep fighting

Nöjd tjej är jag nu på gymmet. Nöjd över att jag steg upp, nöjd över att tanken att sova lite extra inte vann och nöjd över att jag är här på plats och laddar inför att prestera någorlunda i sista styrkepasset för veckan. 




Kategorier:
/ Allmänt
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback