...

      
Mina ord denna lördagskväll!!

En plats på jorden

      
Tänker bygga om på nytt. Riva ner ett gammalt trähus och ersätta med betong. Vidareutveckla en förmåga av att älska allt kärleksfullt utan någon som helst tvång. 

 Det sista skrev jag mest för att det skulle rimma. Ärligt talat är det kaos och svårt att gå på en rak linje framåt vägarna. Det är mörkare under molnen och klart att nån droppe kan falla från himlen då och då. 








Bra start

      
Startar dagen med en grön smoothie och läsning ur "yoga-girl boken". Dax att väcka sig ur dimman och ta ett kliv ut i det blå. 
 
 
 
 
Grön Smoothie:

* Päron
* Apelsin
* Ingefära
* Hampa protein 
* Is
 
 
 

Vinst mot mig själv

      
Jag är så lättat. Det känns så skönt att kapitlet är avslutat och jag klarade det. Jag avslutade något som gjorde att jag vann mot mig själv. Mitt lilla delmål är avklarat. Det känns så skönt även om jag inte vann racet vann jag så mycket annat. Erfarenhet. Nu satsar jag på ett större mål och riktar in mig på att fortsätta kämpa. 




Makt

      
Jag vet inte vad som är rätt eller fel. Men jag vet att hälften av dem som kämpar går under. Jag mår illa, är  darrig och vägrar vara en av dem. Det tar inte slut här. Övervinn känslan av maktlöshet. Det är inte en sån stor grej egentligen. Ta över makten. Det är inte hela världen om det går åt skogen. Utan ta det lugn, andas och lev. Du har ju makten, ta kontroll över den också. Det är ju trots allt du själv som är manusskrivare över ditt liv. Greppa tag i den där pennan nu och ta en blankt papper...