Pretty little liars

      

Helt klart bästa serien just nu! Är nog den nördigaste människan som följer den nu. Har saknat att följa en serie sen jag titta på Sons of anarchy eller Hart of Dixie (vars nästa avsnitt inte kommer ut förrän i Maj..) och nu är jag helt fast i "PLL". Jag fullkomligt älskar den och är inne på säsong två (snart tre). Kan inte få nog! Tipsar tipsar tipsar!

Har bakat lite nyttiga knäckkanor nu och ska plugga matte, prov på fredag.. Vilket jag inte känner för! Det hade varit kul om jag visste att det skulle gå bra och jag kunnat lämna salen glad och nöjd. Men nu vet jag att det inte kommer hända eftersom matte inte är min starka sida och jag inte kan ett skit om det.Vill så hellre titta på Pretty Little Liars! Men det får allt bli efter en del pluggande. Före belöning kommer arbete!

Kategorier:
/ The diary
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback