Blå

      
Vilken förälskelse jag fått för den ljusblåa färgen. När jag var mindre förstod jag mig inte riktigt på att man kunde ha blå som favorit färg eftersom jag själv hade rosa som favorit och gärna babyrosa. Men på den senaste tiden älskar jag ljusa nyanser av blå och turkos. Fantastiskt fint precis som himlen och havet. Lugnt och harmoniskt. 


Mina naglar för tillfället i en ljusblå färg. 



Det är gott när det är gott

      
Jag är mitt uppe i min onyttiga period som jag inte alls är förtjust i. Choklad hit och dit för hjärnan är triggad och vill ha men själv blir jag uppriktigt äcklad av att ta en chokladbit för att stilla mitt socker behov. 




Hejdå onyttigheter och hej goda nyttigheter! 



Köket

      
Saker börjar ta form efter flytten. Det är inte som jag vill ha det än men jag låter allt sjunka in först. Sen så ska mina kreativa idéer får göra sitt med stolarna t.ex. som ska målas om och även kläs om. Älskar kalklitirs färger och vill själv använda mig av dem på möbler och väggar. En tidsfråga bara....
 

Tack moster

      
Världens finaste muggar har fått sig en plats i mitt kök. Kan inte vara en gladare tjej när jag ger dem min uppmärksamhet. Det blir den bästa morgonen när man tar sig en varm kopp te/kaffe ur dem. Skål på de!
 
 
 
 
 
 
 

Gym time!

      
Sitter mitt i ett ben pass och ska köra ben press nu. Är sjukt trött efter att ha kört marklyft. (Shit vad den tar på kroppen.) Hoppas det gör sitt oxå. Ville bara säga att det är så himla värt att gå upp på morgonen och börja med ett träningspass även om man är tröttast i världen. Man får så mycket mer energi. Kom ihåg det!