New beginning

      



Bloom like a flower

      
Lost for too long... But found and I'm on my way up. Feels like it's my time now. So you better stay away if you can't handle the new me. A stronger, better, happier person who just wants to bloom and be herself. 💎💎




Må bra

      
Är äntligen på rätt väg i min träning. Hjärnan mår så mycket bättre och kroppen blir så mycket gladare när jag rör på mig. Jag märker skillnad i mitt humör och jag mår så mycket bättre. Tummen upp för det!

Det enda jag vill fokusera på nu när jag inte jobbar är att träna, plugga körkort, äta bra, dricka bra, tänka på mig själv och ta ett steg från ytligheter och sånt som drar ner en. Bort med det negativa, in med positivitet och fokusera på sig själv, det är målet.  


Finaste kissen 🐾




Allt har en mening

      
När jag sprang på bandet i gymmet häromdagen så var det ett intressant tv-program på skärmen. Tjejen som det handlade om sa "Framtiden blir som den blir, oroa dig inte för mycket". Jag fastnade för det och försöker tänka detsamma. 

Idag är det min sista jobbdag på jobbet. Blandade känslor, lite tråkigt men samtidigt väldigt skönt och välbehövligt med ledighet några dagar. Ska verkligen ta vara på dessa dagar innan jag går in på tredje året. 




Mother Daughter

      
Vill ha det såhär i framtiden!


I'm not perfect, I'm myself

      
I know I'm not perfect, I don't want to be perfect, it doesn't interest me at all. I just want to be myself with all my deficiencies that defines me, and all my imperfections that makes me who I am. I love myself and that's the important here! 






Love

      

“I’m just trying to protect myself, but instead it turns out that I’m hurting myself”

- I.F