Improvisation

      
Jag har en så rolig sak att berätta för er som jag gjorde idag. Herregud! Det var så fruktansvärt roligt att man bara ville fortsätta och fortsätta konstant. Det var jag och två stycken i min klass som först och främst var på stadsbiblioteket i Göteborg, därefter gick vi och fika på "Café Hamngatan" bredvid. Jätte mysigt ställe, fick "mamma mia" feeling när jag var där inne, ni vet filmen, väldigt grekiskt och så otroligt mysigt!
 
Hursomhelst, när vi gick därifrån sa min kompis vad kul det hade varit om man helt plötsligt ropade ut pappa och sedan bara sprang framåt och vinkande som att man såg sin egen pappa. Lite random men hon gjorde det och herregud vad roligt det såg ut. Sen tänkte jag vad roligt det hade varit och ropa ut ett namn i nordstan och se om någon vänder sig om. I och för sig hade det varit kul att skrika ut någons namn och sedan springa fram och haffa tag i en människa men sedan ursäkta sig och säga att man måste ha misstagit sig, haha. Så var ej fallet denna gången men jag  funderar skarpt på att testa det någon annan gång. Jag vet att detta är lite random, eller mycket random får man väll säga, men ack så kul! Jag vet att vi kanske är lite konstiga men det bjuder vi på. Detta tog mig till en annan idé då det absoluta roliga bröt ut. Fortsättning följer i ett inlägg imorgon....
 
 
 
 
Kategorier:
/ Allmänt
Taggar: antautmaningar, bow, flummigt, improvisation, konstigheter, onormalt, random, skådespel, skådespela, stuff, teaterspel,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Haha vad kul! haha :D<3

2012-10-25 @ 17:31:04
URL: http://sparklinglife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback