Stoppa beroendet

      

Var med om det sjukaste (äckligaste) känslan en fot kan ha. Min tå gick bara helt ur led. Fruktansvärt! Fick panik bokstavligt talat och ropa Pappa! Den känslan var riktigt obehaglig. Jag trodde att jag hade "förlorat" min tå för en sekund, men som tur var rättade den till sig. Puh...

Har för övrigt blivit en nörd i sociala medier. Visst Facebook och instagram är ju alldagligt att man tittar på och för mig även we❤it, samt Twitter får jag ju inte glömma (och bloggen såklart). Jag har dock gjort en utfyllnad på det och skaffat mig tumblr och keek.

Fattar ni eller! (jag missade ingen nu va?) Alltså Facebook, instagram, we❤it, Twitter, tumblr, keek, blogg, och en app från Japan kallad snapeee (nästan som insta). Tror jag gått och blivit lite för besatt av min telefon! Gjort slut på sammanlagt ca 200% av mitt batteri idag.... Detta här är ju inte bra. :/

Kategorier:
/ The diary
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback