Drömlägenheten

      
Jag har bokstavligt talat hittat min drömlägenhet! Och jag må kanske ha en väldigt konstig tidsfördriv. Att titta på lägenheter i innerstaden i Göteborg och Stockholm är väl kanske inte det helt normalaste att göra när man inte har något annat för sig. Däremot är det något jag älskar! Tycker det kan vara en sådan inspiration. Jag menar vissa lägenheter har verkligen en så otroligt vacker inredning. Förmodligen är det ett väldigt roligt jobb också, att inreda lägenheter och jobba med att få fram det allra bästa och unika ur varje hus, för att just få fler människor att vilja köpa. Det är faktiskt väldigt smart och det funkar ju! 
 
Titta bara på den här otroligt vackra gamla lägenheten som ligger centralt i Göteborgs innerstad. Jag blev förälskad i första ögonkastet just för alla vackra små detaljer och för att den har sin unika charm. Hade jag haft 8 500 000 löst + pengar över att köpa inredning för hade jag lätt slagit till på den här lägenheten.
 
Image and video hosting by TinyPic
Kategorier:
/ Inspiration / Kärlek / The diary
Taggar: Göteborg, antik, innerstaden, lägenhet, thingsiheart, unikt,
4 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Gud så fint! :D Men smakar det så kostar det.. :/

SV: Åh tack vad himla gullig du är! Roligt att du tycker det! :D

2012-09-30 @ 21:32:28
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: emelie

gudars vilken lägenhet. ser ut som nåt från en film. men håller med, skulle inte vara helt fel att bo där!

2012-09-30 @ 22:11:32
URL: http://emelierut.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vilken härlig lägenhet! Där hade inte vart fel att få bo:)

Tusen tack för din fina kommentar. Blev tokglad för dina ord:)
Kram

2012-10-01 @ 00:49:01
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv: tusen tack :D

2012-10-03 @ 16:45:10
URL: http://niles.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback