Ett bra liv

      
Är på så bra humör idag. Älskar detta och att det känns bra, det är jag som bestämmer det nu! 

Hade engelska nationella, vilket kändes bra. Gick sedan till gymmet och sprang ca 6km på bandet, stolt över mig själv. 

Jag mår mycket bättre när jag är aktiv på gymmet och när jag äter hälsosamt. Har haft en dipp då jag är så sötsugen och ätit massor av ohälsosamma grejer i alldeles för stor mängd. Därför jobbar jag nu på att må bra i kropp och själ ( att vara sann mot sig själv) och med att äta hälsosamt och träna. Så jag kan stå där sedan och känna att jag är stolt över min träning, mina prestationer med ett hälsosamt liv. 

Jag älskar nyttiga saker och att exprimentera med frukt, grönsaker, nötter, bär och alla möjliga godsaker. Att prova nya smaker har jag aldrig riktigt varit rädd för eftersom det finns så mycket fantastiska smaker där ute som man kan gå miste om ifall man inte vågar smaka. Från olika kulturer osv. Kanske åker man på en smakupplevelse man sent kan glömma. Så var inte rädda av att prova ny mat helt enkelt! 


Happy me!

Kategorier:
/ Allmänt / Matälskare / På skrivande fot
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback