Glad alla hjärtans dag!

      
Jag personligen har alltid tycker om hjärtan men har väl inte tyckt att själva dagen är så speciell. Hade massor av hjärtan i hela mitt rum när jag var mindre och älskar det fortfarande. 

Själva grejen med att ha en dag med det är att folk vill göra något speciellt till sin "käresta" (visa uppskattning) men jag tycker man ska tänka på att hjärtan och kärlek är inte så begränsat. Det är så stort, ordet kärlek. Så att visa sin kärlek till familjen, släktingar och vänner är minst lika viktigt. Något stort behövs inte, bara något litet räcker gott och väl. Ett litet ord, en skriven lapp, en kram, ett leende. Ta hand om varandra och var rädda om er och tala om för varandra hur mycket nån betyder för er. Visa uppskattning! Detta ska inte behövas en dag för att göra utan kan göras alla dagar på året. Men att visa lite extra mycket idag skadar givetvis inte. Puss & kram! ❤️





Kategorier:
/ Allmänt
Taggar:
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såå otroligt vacker...på både in o ut sida. Love ye ❤️

2014-02-16 @ 22:47:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback