En trippel förlust

      
Jag vill tro att det finns en väg ut, en väg från där mörkret överskrider ljuset fastän solen väntar ovanför de mörka molnen. Hur hittar man tillbaka till spåret när en spårändring tappat fästet av rälsen? Jag vill tro att lyckan finns, att allt har en mening varför just "hon" var tvungen att uppleva. Jag vill tro att det finns en mening med det. Varför hände det henne? Varför just hon?
 
Hon orkar inte med den idiotiska värld där du måste prestera med ett ansvar du inte har kraften nog att uppfulla. 
Det känns som hon bara känner tårar rinna på hennes kind, hon gråter för det är det hon kan och är bäst på,
talangen över att kunna tre ord, jag vet inte.
Att folk inte förstår, blir en skapelse för reservation och hon kommer aldrig få en chans att förstå när folk vänt henne ryggen. 
Vill man att hon ska öppna sig för folk och ge dem en inblick, ett kliv till hennes liv.... är det fel tillfälla för tiden att utvisa.
Kraften har tagit tillbaka sin styrka och en uns svaghet tynger sig starkare.
En trippel förlust, hennes trygghet, ängeln i himmelen, hon själv och hennes "vi finns för varandra vad som än händer" vän, allt förlorat på knappt ett år. En trippel förlust... 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar:
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback