Hur dom än försöker ta oss ner på jorden

      
Efter engelska lektionen idag sa min engelska lärare till mig: "Ida, you seem so positive today, so confidence" "You seem so confidence". Detta var inget jag tänkte på överhuvudtaget eller hade i åtanke. Jag blev snarare lite chockad över att någon lagt märke till hur jag känner mig. För jag tror att någonstans där inne så kände jag mig väldigt tillfreds med mig själv och hade en livsglöd som saknats under hela vintern. Jag vet inte, kanske hade det soliga vädret sin påverkan. Det var väldigt speciellt och roligt att han sa det till mig utan att jag hade någon aning hur någon annan såg mig i mitt tillstånd. Det gjorde mig glad. Hur mycket jag n har att plugga nu så sitter jag med ett leende, om inte på mina läppar, så i mitt sinne.
 
 
Kategorier:
/ The diary
Taggar:
2 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Ronis

Keep up that good work bestie. Grym e du! ❤

2013-04-17 @ 11:38:58
Postat av: ronis

Bästa du <3

2013-04-17 @ 22:02:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback