Godis

      
Redan 2013 och en vecka kvar tills vi börjar igen. Skönt att ha sådana här lov att slappa och ta det lugnt på. Fylla på med ny energi. Några nyårslöften då? Jag hade faktiskt tänkt bryta mitt "godislöfte". Har inte ätit godis på sex år så tänkte att varför inte smaka och se hur jag känner för det nu för tiden. Har alltid fått höra av folk "Gud vad duktig du är som inte äter godis" eller "Äter du inte godis"? Hur kan du?".
 
Jag kan faktiskt säga att det är inte så svårt att inte äta godis, det är bara att lägga av så känner man inte ett sug med tiden. För mig blev det ganska enkelt eftersom att jag mådde dåligt efter att jag åt det för sex år sedan. Får se hur det blir nu. Tror inte jag kommer bli besatt av det men vi får ju se. Jag var en choklad älskare som barn så kanske blir det mer utav det. Jag invigde faktiskt med att äta en godis pappa hade hemma. Det var en chokladbit med lakritsfyllning och det var det vidrigaste jag smakat. Så än så länge har det inte gått så bra...
 
Kategorier:
/ Allmänt
Taggar: 2013, choklad, godis,
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback