Första Januari

      
Nu var det ett tag sedan. År 2012 har passerat och ett helt nytt år ligger framför oss. 2013. Låt oss se hur det här  året kommer bli. Har inga direkta förväntningar eller förhoppningar men däremot tror jag att det kommer bli bättre än vad det har varit. 
 
Under detta gångna året så funderade jag lite på vad som har hänt och vad jag har gjort. Jag kom fram till att det varit ett litet mini 80' tals år för mig kan man säga. I vintrar, februari 2012, så var jag med i en 80 tals show. Jag sjung Whitney Houston låt "I wanna dance with somebody" klädd i färgglada 80 talskläder. Och nu i höstas var jag jag statist i en 80' tals film som kommer ut hösten 2013. Fast den gången såg jag inte riktigt klok ut, haha. Men båda var en väldigt kul och en upplevelse eftersom jag aldrig levde på 80 talet. Trots det tycker jag det verkade så najs på den tiden och för att inte glömma kom det det ut väldigt bra 
 
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: 2013, gottnyttår,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Gott nytt 2013! Tack för detta året! :)<3

Svar: Gott Nytt 2013! Tack själv! :) <3
None None

2013-01-02 @ 20:30:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback