Bohemian, Hippie och Utsvängda jeans

      
Har nästan aldrig riktigt hängt med på banan med att ha ut svängda jeans. Jag har inte riktigt tyckt att det vart så snyggt och inte heller har jag själv känt mig bekväm i det. Fast det häger nog på att jag aldrig riktigt gett det en chans, att det legat bakom min tid att använda sånt så att säga.

Men nu har det hänt något, hihi, jag börjar gilla det mer och mer och tycker faktiskt att det är riktigt snyggt nu. Har också fattat tycke av "hippie" stil och den bohemiska stilen. Så coolt! Älskar folk som vågar sticka ut! Ibland är det inte så lätt med tanke på uppmärksamheten av allmänhetens blickar. Hatar verkligen när folk ska stirra ut en på ett oprofesionellt sätt. Skit i dem Våga sticka ut! Blir till att införskaffa mig ett par sådana här!
 
 Inpiration is tha shit! 
 
Kategorier:
/ Inspiration
Taggar: bohemian, hippie, utsvängda jeans,
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback