Ett nytt andrum

      
Nu välkommnar jag er till min nya blogg! Har tidigare bloggat på en annan bloggadress i några år men kände nu att jag behövde lämna det gamla och förnya mig lite. Nu öppnar jag nämligen en helt ny bloggadress där flickan "jag" kommer dela med mig av blandade saker jag tycker om. Förkärleken jag har till livet, musiken, att sjunga, skådespela, designa, skriva och fota men även laga mat och baka är något av det ni kommer få läsa om. Man kan kalla det en konstnärlig blogg där idéerna föds ut ur min egna kreativitet. Att skapa är min passion och det är den som ni också kommer få ta del utav, men även en hel del annat så som poesi och kanske lite nöje samt tips dyker upp. Man vet nämligen aldrig vad som kan hända. Men däremot finns det en sak som är säker. Det kommer helt enkelt att skrivas om "things I heart" ♥
Kategorier:
/ Allmänt / Kärlek / På skrivande fot
Taggar: nytt, personligt, text, thingsiheart,
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback