That´s my kind of love

      
Om en person tycker illa om dig eller pratat skit bakom ryggen på dig, låt inte det bryta ner dig. För om det finns en som försöker trycka ner dig och det finns tusen andra som älskar dig för den du är, så är det dem du ska lyssna på. Lägg inte energi på något negativt som får dig att må dåligt utan omge dig med människor som får dig att må bra istället, omge dig med positiv energi!
 
Kände att jag själv behövde höra dem meningarna idag. Var lite min egen psykolog där vilket kan vara bra ibland. Glöm aldrig att du är bra precis som du är därute och låt ingen trycka ner dig, för det är dem inte värda. Visa dig istället stark i sådana situationer. Och var glad över att du är du! För alla är vi unika och bra som vi är! Just idag är en dag som jag behöver påminna mig själv om hur bra jag är trots saker och ting som händer! Boys and girls, Be strong!
 
Bjussar här på en harmonisk bild. Nämligen en av mina favorit bilder sen i sommras som jag för övrigt också har i headern. 
Kategorier:
/ Allmänt / På skrivande fot
Taggar: bestrong,
2 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Ronja

Underbara Ida! Du är bäst bestie! <3

Svar: Du är underbar! Underbaraste och bästa Ronja! Bästi ;) <3
None None

2012-10-03 @ 22:05:25
Postat av: emelie

väldigt klokt sagt. och å så rätt.

2012-10-03 @ 22:27:49
URL: http://emelierut.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback