Star for life

      
Hej kärt folk! Idag kommer den andra filmen av de nya Johan Falk filmerna ut. Det pratas nog lite för mycket sånt ur min mun känner jag, men är dem bra så är dem. Hursomhelst blir det "JF" maraton med goa klasskamrater snart hoppas jag. 
 
Och på tal om att se fram emot saker, så var jag med om något helt fantastiskt igår som jag verkligen sett fram emot ett tag. Jag och några klasskamrater var nämligen med i "Star for life" kören som hade en konsert i Scandinavium i Gäteborg igår. Detta var verkligen något utav det vanliga! Det var så fruktansvärt mäktigt och coolt att få vara med om. Jag ångrar inte en sekund över att jag ställde upp. Jag hade velat göra det om och om igen och tvekar inte om att göra om det nästa år. Jag säger bara ta chansen om du också får den. 
 
Det är nämligen en konsert där pengarna går till att  hjälpa barn och ungdomar i Sydafrika för att bota dem mot hiv och aids. 8 stycken ifrån Sydafrika var med och dansade och sjöng på scenen. 5 av dem hade aldrig stått på en scen förut och sjungt i en mikrofon. 3 av den hade varit med förra året. Dem var helt otroliga!
 
För att vara med om något häftigt som du garanterat kommer älska och sent glömma, gå på denna konserten. Dem turnerar runt nu i olika städer i Sverige. Gå in på deras hemsida: www.starforlife.se för att läsa mer om vilken stad dem är i nu och för att läsa mer om vad "Star for life" är och vad dem gör. Jag lovar dig att detta är ett magiskt ögonblick som du inte vill missa!


 
Kategorier:
/ Allmänt / Budskap / Kärlek
Taggar: Johan Falk, Star for life,
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback