Sick n'd tired

      
Tråkigt nog har jag gått och blivit sjuk igen då. Har så fruktansvärt ont i halsen att det gör riktigt ont när jag pratar eller ska säga något. Det hela började efter att jag såg en teater i tisdags. Det var en väldigt konstig doft inne i den teatern som jag nästan inte alls kunde andas i. Den var väldigt märklig och jobbig. Konstigt nog så har jag blivit väldigt känlig när det gäller olika dofter. Tråkigt som det är fick jag ont i halsen dagen efter (i onsdags) och det har nu utvecklats och blivit ännu värre bara efter en enda doft. Känner mig febrig, ont i huvudet och väldigt nere. Det har varit likadant med rökluft. Det klara jag inte heller av ibland när jag umås för mycket med folk som röker.Oftast märker jag av själva "sjukan" dagen efter, förutom obehaget när jag andas in den jobbiga doften. Tycker det är väldigt konstigt att det har blivit såhär. Men får trycka i mig halstabletter och andra mediciner för att hoppas på förbättrat resultat.
 
Hur som helst unnar jag mig med god saker nu på kvällen och en kopp te med honung i.  Persika mango är det och hujedamig vad gott. Dricker ur min stora rosa favorit kopp. Dessutom har jag fått en ny drog. Kanelknäckebröd är något utav det godaste som finns just nu. Älskar det och äter det konstant. Ett riktigt "delicious" tips tiller. Nu blir det filmen Narnia, känns som en typisk film att se när man är sjuk. 
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: drömrulltårta, fika, kanelknäckebröd, tea,
3 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Vad mysigt du har det ;) krya på dej!! <3

2012-10-18 @ 22:19:59
Postat av: william

hoppas attdu mår bättre:D & gud avd gott:D

2012-10-28 @ 11:51:37
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Liz Lennemyr (F.d. Haglund)

Fin blogg :)
Kanelknäcka är super gott ju, tror nästan jag måste köpa hem det någon dag ;)

Svar: Tack detsamma! Ja visst är dem, gör det super gott! :))
None None

2012-10-28 @ 16:01:36
URL: http://lizlennemyr.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback