She's walking on fire

      
Nu har äntligen ett eftertraktat lov startat och jag känner mig så glad för det. Är riktigt trött efter denna veckan, psykiskt utmattad kan jag kalla det.
 
Jag har tyvärr inte haft sådan tur den här veckan snarare otur.  Häromdagen när jag verkligen sprang allt vad jag hade till tåget tappar jag balansen i högerfoten vilket resulterar till att jag ramlar och faller rakt framåt så att jag slår i båda knäna samt händerna. Som tur var hände inget allvarligt förutom ett blått knä med skrubbsår här och där. Jag var även på akuten igår eftersom ett ställe på min handled var svullet och rött med en lång röd rand upp mot insidan av armbågen. Det visade sig att jag har en infektion på handleden vilket passar ganska bra sådär nu när det ändå är Haloween tider. Nej usch och fy och blä säger jag bara. Detta + deprimerande teater där folket var utsatta vilket resulterade till en mardröm hos mig där jag själv var utsatt. Det här kändes inte så kul. Men en positiv grej var att det kändes riktigt bra på svenska provet idag och med den känslan tänker jag avsluta. Jag lämnar denna  "skolveckan" bakom mig och ser fram emot fantastiska dagar nu framför mig.
 
 
 
 
Kategorier:
/ The diary
Taggar: crying, deprimerande, detblirbättre, ledsen, otur,
4 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Nee lilla hjärtat! <3<3 så bra att det är lov nu då, det kommer inte en dag försent! :)

Svar: Ja det är verkligen helt underbart med lov, Äntligen! :) <3<3
None None

2012-10-26 @ 20:23:51
Postat av: E V E L I N A †

Super fin blogg du har!

Sv; Ja eller hur! :D

2012-10-28 @ 08:59:30
URL: http://KristinaEvelina.blogg.se
Postat av: GeMina Arts

Sv: Tack så mycket för din fina kommentar!!! Din blogg är också väldigt trevlig! :)

2012-10-28 @ 13:20:12
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Fanny

sv: Tack ska du ha!!

2012-10-29 @ 18:57:25
URL: http://fannylehmann.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback