Överaskning

      
Blev så glad när jag såg att "Eld" låg på min säng häromdagen. Min kära far hade köpt en liten present till mig och oj vad glad jag blev. "Eld" är andra boken ur en triologi. Läste första boken "Cirkeln" i vintras och måste säga att jag fastnade direkt, dessa böckerna är verkligen bra. Dem är både väldigt verklighets trogna fast med lite övernaturliga fenomen i. Det låter kanske lite konstigt men jag rekomenderar dem starkt om du gillar att läsa. 
 
Förresten, vilken är inte en av de bästa julkalender någonsin om inte Mysteriet på Greveholm? Älskar verkligen den julkalender. Håller nu på att kollar om hela serien och gud vad bra den är. Lite nostalgi sådär. Dessutom är jag så förväntansfull på den nya julkalendern i år eftersom dem har gjort en ny inspelning av den. Antingen så kan den bli en flipp eller en flopp. Det återstår helt enkelt att se, nu blir det att fortsätta titte! 
 
 
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: bok, böcker, cirkeln, eld, film, julkalender, mysteriet på greveholm,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Amanda Cleréus

åh, jag hår också läst eld! så himla bra är den ;)

Svar: Ja visst är den! Riktigt bra! :)
None None

2012-10-29 @ 11:36:53
URL: http://amandaclereus.blo.gg/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback