Love is not just love, it's so much more

      
God eftermiddag! Har idag varit och repat med min teater hela dagen ungefär, vilket jag även ska imorgon. Vi håller på och övar in en ny pjäs som vi kommer spela på theaterscenen till våren. Det ska än en gång bli riktigt roligt att framföra något nytt. 
 
Det blev en fika med en go gammal klasskamrat igår som jag inte sett på evigheter, vilket var väldigt roligt. Sedan, (äntligen) fick jag ett par nya byxor från bik bok (som för övrigt har har 100:- rabatt nu på jeans). Fullkomligt älskar dem! Då var i alla fall något avbokat på min shoppinglista. Dessutom handla jag en ny foundation på ica igår och vad jag då la märke till var att dem har små plast påsar som man kan lägga sitt smink i där det står Du är underbar. Snacka om att man blir glad när man läser det. Sådana små detaljer som kan göra så mycket för oss människor. Jag tyckte det var väldigt fint gjort av Ica. Tummen upp för det! 
Nu blir det lite mat och sedan mys med popcorn och film. Love! ♥
 
Kategorier:
/ Kärlek / The diary
Taggar: kärlek, love, popcorn,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Åh vilka fina bilder!! <3

Svar: Tack finaste du! <3
None None

2012-10-14 @ 14:23:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback