Glödande vackert

      
Var ute och fotade lite höstbilder häromdagen. Det var meningen att det skulle bli lite härliga höstbilder där man verkligen får höstkänsla. Men här där jag bor blev jag lite fantasilös samtidigt som det inte finns så mycket färglada löv på träden (förutom dem gröna granarna). Älskar den härliga höstbilden jag har i huvudet som barn när man var ute med dagis i skogen och lekte i alla färglada löven på marken. Får gå på en höstpromenad och hoppas på bättre resultat.
 
Jag är verkligen kär i alla våra Svenska årstider, tycker alla de fyra är unika på sina sätt och just nu tycker jag det bara är mysigt att det blir mörkare och kallare. Att ta på sig en mössa, halsduk och vantar är bara så eftertraktat hos mig. Jag längtar till och med efter vinter och till julen. Fast först vill jag uppleva lite höst och snart är det Halloween! 
 
 
 
 
 
 
Kategorier:
/ På fotograferande fot
Taggar: Ormbunke, brinnande, glödande, naturen, sun, sunny day,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin bild! <3

Svar: Tack ;) <3
None None

2012-10-12 @ 10:01:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback