Från natt till dag

      
Ni vet när man vaknar på morgonen och dagen börjar inte alls som den brukar eller som man tänkt sig. Det är en av anledningarna till att det inte blev något boggande igår. Jag var så klantig och pinsam och bara gjorde fel hela tiden. Vad jag än gjorde lyckades jag på något vis klanta till det och tänka helt flummigt. Det var som en förbannelse vakade över mig. Och du gör det inte medvetet heller, utan det bara händer saker som om någon bestämmt att det ska vara si eller så för hon idag.
 
När detta pågår hela dagen blir man riiiktigt trött och orkar inte med sig själv. Det blir tillslut att man stänger av hjärnan och fattar därmed inte vad folk säger till en eller vad ens egna hjärna tänker. Man blir rent ut sagt så j**la trött på allt. ("Hm det är något som stör mig, vad var det nu igen? Juste migsjälv...".) Jag var glad om jag bara överlevde de sista timmarna av dagen utan att göra något fel eller pinsamt. Kan verkligen förstå att jag måste sett hur rolig ut som helst. Hade nog själv skrattat åt mig själv om jag såg någon i det tillståndet. Så jag bjuder helt enkelt på mig själv vid sådana här tillfällen. Därför tog jag inte heller risken att slänga ihop ett inlägg och att det är 50/50 om datorn skulle stängas av eller att något annat skulle hända. Nog om det.,,, Idag har varit en bättre dag kommer ett inlägg om det omen stund! Snart blir det "Berg flyttar in" och sedan " Dom kallar oss skådisar" Tummen upp!
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: flummigt, pinsamt,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Underbara fina Ida! <3

2012-10-18 @ 22:18:54
URL: http://sparklinglife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback