Flyttning vs barnvakt

      
Sorry för dålig update! Har hjälpt min mormor att flytta i helgen så det har varit fullt upp med det. Det blir så bra måste jag verkligen säga. Nu är jag hos kusinen och är barnvakt, det blir till att passa lillkillen imorgon också. Han är för go lilla älsklingen. Vi har bara tagit det lugnt idag, byggt en kojja och bakat kladdkaka. Hur bra kan man ha det? Dock har det har inte varit så bra väder men det gör ju ingenting.  Har också försökt ladda upp nya bilder jag tagir i helgen men det står att jag måste formatera filen vilket gör mig galen!... Så tyvärr funkar det inte för tillfälle. Istället bjussar jag på ett kollage med bilder från we♥it
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: byebye, land, love, welcome,
2 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH vilka fina bilder!
Besök gärna min blogg :)

bydafina.blogg.se

Svar: Tack så jätte mycket! Du har också en jätte fin blogg! :)
None None

2012-10-30 @ 10:13:54
URL: http://bydafina.blogg.se
Postat av: jaminey

Härliga bilder!:D
kolla gärna in min blogg :)

2012-11-02 @ 19:00:05
URL: http://nattstad.se/jaminey


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback