Teater

      
Goddag säger vi nu när klockan är tolv. Har äntligen kunnat sova ut idag och sluppit att gå upp tidigt. Börjar inte skolan förrän 14:25 och det ända vi ska göra då är att titta på en teaterföreställning. Vi var på Backa teatern igår och tittade på "Utopia" en sjukt bra föreställning. En av de bästa jag ever har tittat på. Den slår alla de 3 teaterföreställningar jag sett nu i höst. Så jag rekomenderar er starkt att gå på den. För mer information och för att beställa biljetter KLICKA HÄR!
 
 
Kategorier:
/ Allmänt / Kärlek / The diary
Taggar: backateatern, föreställning, teaterspel, utipia,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Otroligt fin header du har!
sv: Åh, så glad jag blir att du tycker det, verkligen. Tack kära du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir. Jomen det kommer jag nog allt att göra :) ♥
None None

2012-11-17 @ 22:55:17
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback