Skratta eller gråta?

      
Ursäkta min urusla bloggning det senaste. Men ska jag vara helt ärlig så lider jag av ett problem, jag är så fruktansvärt hängig och trött jämt nu för tiden. Har hamnat i en period där jag knappt orkar dra mig upp på mornarna och slocknar med en gång när jag kommer hem från skolan (därav ingen ork till bloggning). Jag orkar verkligen inte...Det gör det inte bättre att det ständigt känns som det är mörkt ute + regnet som gör det där lilla extra. Ungefär som att du ibland skulle hoppat att ha i den där kryddan i den där soppan eller kanske grytan. Så känner jag. Orkar egentligen inte fortsätta det här inlägget för vad ska jag dra ut det med? Hm jag vet inte.. Inget? Därför som ni ser fortsatte jag någon rad till utan att jag egentligen vet varför? Det bara blev så nu när jag ändå var igång. Asså fattar ni att jag blir övertrött och kan skratta eller gråta åt jag vet inte vad. Nej nu vet jag inte vad jag skriver. So I'm just saying godnight! 
 
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: En låtsas vän, En riktig vän, Trött, hängig,
0 Kommentarer

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback