Värdefulla små stunder

      
Hat känt mig så deppig nu i helgen, dels för att lovet snart är slut och dels för att vi har prov och massa inlämningar i skolan nästa vecka. Men främst är det faktum att jag kan ha förlorat mer än 1000 bilder från mitt minneskort till kameran. Det är något som har hänt som gör att jag kan inte få tag på mina bilder. Känns förjävligt rent ut sagt! 
 
För att lätta upp stämningen fikade jag med pappa på "Le pain france" igår. Hur mysigt som helst. Drack en jätte god chailatte som smakade jul och med tanke på julen, så längtar jag till att julhandla i stan när de pyntat i alla affärer och satt upp lyktor samt belysning mm. Min kära pappa var också så snäll som köpte ett nytt minnes kort till min kameran. Min älskade pappa så glad jag blev. Så nu kan jag i alla fall ta kort igen.
Bilde  från iphone
Kategorier:
/ Allmänt / Kärlek / The diary
Taggar: bulle, chailatte, fika, kaffe, lepainfrance, världensbästapappa,
1 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

Åh vad mysigt! :D<3

2012-11-05 @ 18:32:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback