Back

      
Då var man hemma efter ungefär en vecka! Det har varit en underbar vecka som har gått såå fort, nästan skrämmande. Har hjälp mormor, passat kusin vitamin och varit hos världens bästa syssling Ronja! Oslagbara favoriten säger jag bara! Och vad sorgligt det är att alltid skilljas åt var sitt håll... 
Jag kan fortfarande inte komma åt mina bilder från mitt minneskort till kameran. Vet inte vad jag har gjort?... Istället bjuder jag på en god tårta vi åt på min mormors födelsedag.
Kategorier:
/ Allmänt / The diary
Taggar: backontrack, sorgligt, tårta,
3 Kommentarer

Kommentarer
Postat av: ronis

love u bästa<3

Svar: Love u 2 <3
None None

2012-11-03 @ 19:34:37
Postat av: Amanda Persson

gott :)

2012-11-03 @ 22:04:55
URL: http://aeperssons.blogg.se/
Postat av: Clara Ringqvist

Så glad jag blir att du gillar dem! Tack snälla fina du!

2012-11-04 @ 09:25:26
URL: http://clararingqvist.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback